A sikeres webáruház készítés 5 kihagyhatatlan lépése
Ha saját online webáruházzal rendelkezel, akkor a saját szabályaid szerint játszhatsz, és te alakíthatod az oldalad által biztosított ügyfélélményt is. Legyen szó a terméklista átrendezéséről vagy egy áruházi kiárusítás promóciójáról, a kereskedők a weboldalukon keresztül közvetlenül kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel és ösztönözhetik vásárlásaikat. Ez az alkotói szabadság sokszor bizonytalanná teheti a webáruház tulajdonosokat.
Az új vásárlók ösztönzéséhez, és a meglévő ügyfelek megtartásához fontos, hogy olyan webáruházad legyen, ami megfelel bizonyos kritériumoknak.
A következő 5 lépésünk segíthet abban, hogy vállalkozásod kiemelkedjen az online térben. Lássuk!
Kifinomult webdesign
Nem számít, hogy neked vannak a lehető legjobb terméked a piacon, ha áruházad webdesignja nem megfelelő. A kedvezőtlen online üzleti jelenlét pedig halálra ítélheti a webáruházadat.
Vegyük alapul a Kissmetrics tanulmányát, ami szerint a vásárlók 93%-a a legfontosabb tényezőként jelölte meg a weboldal megjelenését, ami befolyásolja a vásárlási döntést.
Egy jövedelmező webáruház készítéséhez érdemes felkeresned egy profi webdesignert, de ha elég elhivatott vagy, akkor te magad is megtanulhatod a kódolást. Alternatív megoldásként egyszerűen beszerezhetsz egy kész sablont, és testreszabhatod az igényeidhez mérten. Viszont azt tudnod kell, hogy egy profi és tapasztalt csapat a legváratlanabb hibákra is tudja a megoldást. Ráadásul egy hosszabb távú rendszerhiba komoly hatással lehet webáruházad bevételeire is, így mindenképp azt javasoljuk, hogy keress fel egy szakembert!
Tipp: A design elemeknek meg kell nyerniük a weboldalra látogatókat. A nagy felbontású képek, és a megfelelő szöveg elhelyezések segíthetnek abban, hogy a figyelmet úgy irányítsa, hogy az üzeneted célba érjen.
A rettegett „Rólunk” rész
Ha egy látogató eljut a „Rólunk” oldalra, az azt jelenti, hogy már érdeklődik irántad. Ez lehetőséget ad arra, hogy bebizonyítsd neki, hogy a te terméked a legjobb. Fontos, hogy világosan meghatározd azt, hogy ki vagy, mit csinálsz, és ami a legfontosabb, hogy mit kínálsz az ügyfeleknek. Minden ajánlás, eredmény vagy valós vélemény pozitív hatással lehet webáruházadra.
A webáruház készítés során sokan kevesebb fókuszt helyeznek a kapcsolati oldalra, pedig a kapcsolattartási adatainak világosnak és könnyen megtalálhatónak kell lennie a „Rólunk” aloldalon és az egész webhelyen.
Feltétlenül említsd meg a következőket:
- Kapcsolattartó e-mail címe
- Vállalkozás címe
- Közösségi média csatornák
Tipp: Légy rövid, tömör és lényegretörő! A túl sok információ elterelheti a weboldalra látogatók figyelmét!
Minőségi online ügyféltámogatás
Az oldaladra látogatóknak tudniuk kell, hogy szükség esetén támogatást kaphatnak a vásárlás után. A garanciavállalás és a vásárlás előtti konzultáció révén a potenciális vásárlók hűséges, visszatérő ügyfelekké válhatnak.
A legátfogóbb és leghasznosabb ügyféltámogatási eszköz egy élő chat szolgáltatás, amely a nap 24 órájában működik. Ez az eszköz 10% -kal vagy annál nagyobb mértékben növelheti az egész webhelyen történő konverziót. Ha nincs erőforrásod az éjjel-nappal történő támogatásra, akkor is ajánlott biztosítani valamilyen szolgáltatást, hogy segítsed a vásárlóidat.
Íme néhány hasznos tipp az online ügyfélszolgálathoz:
- Támogasd a vásárlási élmény minden szakaszát, hogy ösztönözd az új látogatókat az első vásárlásukra, a visszatérő ügyfeleket pedig további termékek/szolgáltatások vásárlására!
- Tedd láthatóvá az ügyfélszolgálati funkciókat!
Népszerű fizetési opciók
Nincs online áruház fizetési funkció nélkül. Kínálj többféle népszerű fizetési lehetőséget ügyfeleidnek, hogy mindig könnyen vásárolhassanak!
A PayPal az egyik legnépszerűbb fizetési opció, de érdemes más népszerű lehetőségeket is figyelembe venned.
Íme néhány hasznos gyakorlat a fizetési lehetőségek megadásához:
- Engedd meg a vásárlóidnak, hogy fiókot hozzanak létre az áruházban, és elmenthessék fizetési adataikat a gyors jövőbeli vásárlások érdekében.
- Kínálj sokféle népszerű fizetési lehetőséget, így minden fogyasztó könnyen vásárolhat webáruházadból!
Tipp: Webáruház készítés szolgáltatásunk keretein belül hasznos tippekkel is ellátunk, ami a fizetési funkciókat illeti.
SEO-barát webáruház
Egy webshopnak forgalmat kell generálnia ahhoz, hogy vásárlás történhessen, aminek az alapja a keresőoptimalizálás. Ha releváns kulcsszavakat építesz a termékek címébe és a leírásokba, akkor webhelyed nagyobb valószínűséggel magasabb helyezést ér el a keresőmotorokban.
A nagyobb láthatóság több látogatót, és vásárlást eredményezhet.
Ha nem vagy biztos abban, hogyan találhatsz SEO-barát kulcsszavakat, vagy hogyan illesztheted be őket a webáruházadba, akkor kérj segítséget profi szakembereinktől!
Egy webshop felépítése komoly szakértelmet és odafigyelést igényel, hogy hosszútávon jövedelmezővé váljon. Kérdésed van webáruház készítéssel vagy webfejlesztéssel kapcsolatban? Mi segítünk abban, hogy megvalósítsd elképzeléseidet! Kérj ajánlatot még ma, és mi 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot!